Senaste nytt
Häng med på Sociala medier
FACEBOOK / INSTAGRAM / TIKTOK
FILTRERA

/
26 sep
Boosta i Kosta – ASSA ABLOY samlade branschen i Glasriket
När ASSA ABLOY Group bjöd in kunder och samarbetspartners till en storslagen återförsäljarmässa i Kosta, skapades en mötesplats som verkligen levde upp till namnet – Boosta i Kosta. Under två intensiva dagar fylldes Glasriket av inspiration, produktnyheter och viktiga samtal om framtidens lösningar.

Show the Way – En inspirerande vägvisare för framtidens marknadsföring
Den 5:e februari i Karlshamn samlades marknadsförare, kommunikatörer och kreatörer på Östra Piren i Karlshamn för ett fullspäckat event där ny kunskap och nya perspektiv stod i fokus. Show the Way, som eventet kallas, syftar till att ge insikter, verktyg och riktning för hur man bäst möter framtidens utmaningar inom marknadsföring.

Vad är varumärkesstrategi?
En långsiktig strategi är grunden till starka varumärken och nya affärsmöjligheter.
Rickard Andersson, strateg och kundansvarig på WAY, delar sina vassaste tips för att skapa en effektfull varumärkesstrategi.

Getsocial och Rabadang går samman och lanserar sitt nya varumärke
Två blir en. Efter en framgångsrik sammanslagning lanserar nu byråerna Getsocial och Rabadang sitt nya, gemensamma varumärke — WAY.