Senaste nytt

Häng med på Sociala medier

FACEBOOK / INSTAGRAM / TIKTOK

FILTRERA

Besökare minglar i en lounge under ASSA ABLOYs ‘Boosta i Kosta’; två blå uniformerade kartongfigurer i förgrunden och programskärmar i bakgrunden.
/

26 sep

Boosta i Kosta – ASSA ABLOY samlade bran­schen i Glas­ri­ket

När ASSA ABLOY Group bjöd in kunder och sam­ar­bets­part­ners till en stor­sla­gen åter­för­säl­jar­mäs­sa i Kosta, skapades en mötes­plats som verk­li­gen levde upp till namnet – Boosta i Kosta. Under två inten­si­va dagar fylldes Glas­ri­ket av inspi­ra­tion, pro­dukt­ny­he­ter och viktiga samtal om fram­ti­dens lös­ning­ar.
Annette Söby Hermansson sitter leende på en grön soffa med en kopp kaffe i handen, framför en stor vit bokstav "W" på Way Communications kontor.
/

14 maj

Annette Söby Her­mans­son – ny Strateg och Kun­d­an­sva­rig på WAY

Med lång erfa­ren­het från både byrå- och kundsi­dan stärker Annette vårt team med en unik kom­bi­na­tion av analys, strategi och kreativa insikter – precis det våra kunder efter­frå­gar.
Två personer står framför en skärm och håller en presentation under ett Hyper Island-event. Personen till vänster bär mörka kläder och glasögon, medan personen till höger, klädd i ljus skjorta, pratar. Miljön är ljus med stora fönster och gardiner i bakgrunden.
/

25 mar

Kreativt sam­ar­be­te med Hyper Island

Hyper Island utmanade sina stu­den­ter och vi på Way Com­mu­ni­ca­tion ställde upp som case.
Alfred Appelros står på en stor scen och talar, med Way Communications logotyp i bakgrunden. En inspirerande presentation om framtidens marknadsföring.
/

24 feb

Show the Way – En inspi­re­ran­de väg­vi­sa­re för fram­ti­dens mark­nads­fö­ring 

Den 5:e februari i Karls­hamn samlades mark­nads­fö­ra­re, kom­mu­ni­ka­tö­rer och kre­a­tö­rer på Östra Piren i Karls­hamn för ett fullspäc­kat event där ny kunskap och nya per­spek­tiv stod i fokus. Show the Way, som eventet kallas, syftar till att ge insikter, verktyg och riktning för hur man bäst möter fram­ti­dens utma­ning­ar inom mark­nads­fö­ring.
Rickard Andersson med står med armarna i kors i en skogsmiljö, iklädd en träningströja och pannband med logotypen 'WAY'. I bakgrunden syns stora vita bokstäver som stavar 'WAY'. Bilden illustrerar vikten av varumärkesstrategi och visuell identitet.

Vad är varu­mär­kes­stra­te­gi?

En lång­sik­tig strategi är grunden till starka varu­mär­ken och nya affärs­möj­lig­he­ter. Rickard Anders­son, strateg och kun­d­an­sva­rig på WAY, delar sina vassaste tips för att skapa en effekt­full varu­mär­kes­stra­te­gi.   
ett stort gäng wayfinders som står tillsammans med stora vita bokstäver där det står WAY

Get­so­ci­al och Rabadang går samman och lanserar sitt nya varu­mär­ke 

Två blir en. Efter en fram­gångs­rik sam­man­slag­ning lanserar nu byråerna Get­so­ci­al och Rabadang sitt nya, gemen­sam­ma varu­mär­ke — WAY.