Getsocial och Rabadang går samman och lanserar sitt nya varumärke 

Två blir en. Efter en framgångsrik sammanslagning lanserar nu byråerna Getsocial och Rabadang sitt nya, gemensamma varumärke – WAY.

Datum

KATEGORI

SKRIVEN AV

GS Admin

ett stort gäng wayfinders som står tillsammans med stora vita bokstäver där det står WAY

Tidigare i år meddelade de två framstående byråerna Getsocial och Rabadang från västra Blekinge att de går samman i en gemensam nybildad koncern. De två bolagen har därefter arbetats samman under året, vässat sina kompetenser ytterligare och skapat starkare samarbeten med kunder och partners över hela landet.  

– Genom att bli dubbelt så stora är vi också dubbelt så starka. WAY blir en av de mest kraftfulla aktörerna inom strategisk kommunikation och marknadsföring, säger David Appelros, VD och delägare på WAY. 

Way Beyond Ordinary. Bolagets nya devis, som speglar ambitionen att alltid ligga i framkant och erbjuda lösningar som går utöver det förväntade. Ett brett tjänsteutbud inom strategisk kommunikation, design, webb, animation och digital marknadsföring ger kunden en unik möjlighet att ta del av ett helhetskoncept som leder vägen till långsiktiga och mätbara resultat. 

– Vi är inte bara en kommunikationsbyrå. Vi är en strategisk partner som hjälper våra kunder att nå längre än de trodde var möjligt med våra marknadsföringstjänster. Vi ser till att överträffa förväntningarna, varje gång, säger Alfred Appelros, strateg och delägare på WAY. 

WAY finns representerad på de fem orterna Karlshamn, Olofström, Kristianstad, Växjö och Stockholm. De omsätter idag nära 30 miljoner kronor och är 17 anställda. 

Hör av dig så berättar vi mer! 
David Appelros, VD och delägare, +46 738 466 661 
Alfred Appelros, Strateg och delägare, +46 738 483 633 

Lisa, Rickard, Micke och Alfred på scen under lansering av nytt varumärke WAY
Under torsdagen den 28 november introducerades det nya varumärket på Navet i Karlshamn.  

Intresserad av att veta mer?

Hör av dig till oss för att prata om hur vi kan hjälpa ditt varumärke att växa. Vi finns här för att svara på dina frågor och ta nästa steg tillsammans.

David Appelros

/

VD & Delägare

Fler nyheter

Två personer står framför en skärm och håller en presentation under ett Hyper Island-event. Personen till vänster bär mörka kläder och glasögon, medan personen till höger, klädd i ljus skjorta, pratar. Miljön är ljus med stora fönster och gardiner i bakgrunden.

Nyhet

/

25 mar

Kreativt samarbete med Hyper Island

Alfred Appelros står på en stor scen och talar, med Way Communications logotyp i bakgrunden. En inspirerande presentation om framtidens marknadsföring.

Show the way

/

24 feb

Show the Way – En inspirerande vägvisare för framtidens marknadsföring 

Rickard Andersson med står med armarna i kors i en skogsmiljö, iklädd en träningströja och pannband med logotypen 'WAY'. I bakgrunden syns stora vita bokstäver som stavar 'WAY'. Bilden illustrerar vikten av varumärkesstrategi och visuell identitet.

Kommunikation & strategi

/

12 feb

Vad är varumärkesstrategi?