Boosta i Kosta – ASSA ABLOY samlade bran­schen i Glas­ri­ket

När ASSA ABLOY Group bjöd in kunder och samarbetspartners till en storslagen återförsäljarmässa i Kosta, skapades en mötesplats som verkligen levde upp till namnet – Boosta i Kosta. Under två intensiva dagar fylldes Glasriket av inspiration, produktnyheter och viktiga samtal om framtidens lösningar.

Datum

KATEGORI

SKRIVEN AV

GS Admin

Besökare minglar i en lounge under ASSA ABLOYs ‘Boosta i Kosta’; två blå uniformerade kartongfigurer i förgrunden och programskärmar i bakgrunden.

WAY Com­mu­ni­ca­tion fick för­tro­en­det från ASSA ABLOY att ta mässkon­cep­tet “Boosta i Kosta” från första idé till färdigt genom­fö­ran­de. Vi med­ver­ka­de genom hela pro­ces­sen: från kon­cep­tidé och pla­ne­ring till inbjudan (utskick och anmäl­ning­ar) via en webb­por­tal. Vi tog fram karak­tä­rer, design och pro­duk­tion samt dis­play­ma­te­ri­al, och hjälpte på plats med bygg­na­tion av mässan, goodie­bags och foto­gra­fe­ring, m.m.

Boosta i Kosta är ett fint exempel på vad som händer när vi och kunden arbetar tätt till­sam­mans mot samma mål. Det är i sam­ar­be­tet mellan våra kollegor och ASSA ABLOY:s team som idéerna tar form och blir till en hel­hets­upp­le­vel­se. För oss handlar det om att skapa värde för kunden – och det lyckades vi verk­li­gen med här.”
Mikael Svensson, affärs­ut­veck­la­re och delägare på WAY Com­mu­ni­ca­tion

Det säkraste event som hänt

På plats med­ver­ka­de repre­sen­tan­ter från flera bolag inom kon­cer­nen. Bland andra:

  • Opening Solu­tions
  • Planet (Schweiz)
  • Global Solu­tions Vingcard (Norge)
  • EFFEFF (Tyskland)
  • Entrance Systems
  • YALE

Till­sam­mans skapade de ett inne­hålls­rikt program med semi­na­ri­er, utställ­ning­ar och möten som gav besö­kar­na både ny kunskap och vär­de­ful­la kon­tak­ter.

Upp­le­vel­sen i Glas­ri­ket

Kvällen rundades av med en middag på Kosta Boda Art Hotel, mitt i hjärtat av Glas­ri­ket, där samtalen fort­sat­te i en kreativ miljö fylld av glas­konst.

Ett stort tack till ASSA ABLOY och alla del­ta­ga­re som gjorde Boosta i Kosta möjligt – för oss, för er och för alla som var där.

Bilder från ASSA ABLOY:s mässa

Fler nyheter

Nyhet

/

24 nov

WAY växlar upp inom Social & Per­for­man­ce

Exempelbilder från AI-kampanj för Sweden Rock

Kommunikation & strategi

/

27 okt

När AI mötte rock’n’roll

Erik Modig föreläser på Show The Way 2025

Show the way

/

16 jun

Show The Way – Så vinner du kampen om uppmärk­samheten med Erik Modig